עבודת צוות
במרפאת ד"ר אליאס כל הצוות משתדל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוח הן בצד הרפואי והן המנהלתי, כשהמטרה הברורה היא בניית יחסי אמון ארוכי טווח עם כל מטופל ומטופל. צוות הרופאים במרפאה מסייע אחד לשני כדי לתת מענה שלם וכולל יותר ללקוח, והתייעצויות בין הצוות הרפואי הן מראה שכיח במרפאה.
מוכוונות מקסימלית ללקוח
אנחנו יודעים שמטופלים מהססים לעבור טיפולי שיניים בגלל דאגה, חרדה, פחד ואוירה קרירה ומנוכרת בהרבה מרפאות. לכן, אנו שמים דגש במרפאתנו על אוירה משפחתית אמיתית ושקיפות מקסימלית. הדבר מתבטא בהכנת המטופל לפני הטיפול, מתן הסברים, מתן תמיכה בזמן ביצוע הטיפול וקשר אישי וטלפוני אחריו. אותה אוירה אישית ומשפחתית מתבטאת אף בעיצוב המרפאה וכמובן באישיותם של חברי הצוות הרפואי שנבחר בקפידה.
ד"ר אליאס וכל צוות הרופאים מבינים שלכל מטופל יש את הצרכים המיוחדים והדאגות שלו ולכן הרופא יושב עם המטופל ודן אתו בצרכים תוך הצגת אפשרויות הטיפול השונות בטרם תחילת הטיפול. הרופא והמטופל בוחרים יחד את תכנית הטיפול המתאימה והאופטימאלית העונה על כל הצרכים של המטופל, תוך מתן דגש על השגת אסתטיקה אופטימאלית וחיוך מושלם.
הנקודה הביטוחית
למרפאה הסכמים עם חברות הביטוח הראל, דקלה ואיילון. מטופלים בעלי ביטוח שיניים בחברות אלה יכולים לקבל את רוב הטיפולים במרפאה תמורת השתתפות עצמית נמוכה ולעתים ללא תשלום כלל.
המרפאה נותנת שירותים גם למבוטחי כל חברות הביטוח האחרות, בעוד המנהלת האדמיניסטרטיבית דואגת אישית לטפל בכל הנדרש מול חברות הביטוח ולדאוג לכל עבודת הניירת, כדי שהמטופל יקבל את ההחזר המקסימאלי עבור הטיפול (ברוב המקרים המטופל לא משלם בפועל עד שמקבל את ההחזר מחברת הביטוח שלו).
הנקודה הכלכלית
אנחנו יודעים שטיפולי שיניים איכותיים ע"י מומחים אינם זולים, ולכן מאפשרים מגוון אפשרויות תשלום ומשיגים מימון ארוך טווח כדי להקל על המטופל לבצע את הטיפול.
תגיות : רופא שיניים מומלץ.